sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Meni niin lapaseen

Siis niin ärsyttää! Ja ihan oma moka vielä kaiken lisäksi, oon niin... Jokainen voi päätellä ite tuon kolmen pisteen sanoman.

Kudoin siis lapaset, ihan ok meni. Sitten rupesin silmukomaan päälle tähteä ja ihan näytti menevän sekin ihan ok. Jossain kohdassa oli siis kuitenkin ote herpaantunut. Siis tähtihän oli ihan toisessa reunassa ja ei kun purkamaan!!!!


Tää on just sitä, kun mulla menee totaalisesti hermot. En kestä kun joudun purkamaan ja yritän välttää sitä viimiseen asti. Olen varmaan ala-asteella saanut traumoja kässätunnilla kun mulla oli sellanen ope joka puratti aina jos oli vähänkin jotain väärin. No uusi yritys alkaa ja pitäkää peukut pystyssä, että onnistuisi tällä kertaa.

Mukavaa adventin jatkoa kaikille<3

2 kommenttia:

  1. Tuo purkaaminen on NIIN tuttua mulle... mutta kyllä se kannattaa, lopuks saa olla tyytyväinen itseensä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeessa oot:) toisen tähden sain tässä vihdoin jo valmiiksi ja toistakin aloitettua, kyllä ne siitä valmistuu. Mutta ei ihan toivotussa aikataulussa:))

      Poista

On kiva saada komentti juuri sinulta